Sommarlov !!!

Nu har jag fått sommarlov, ska vara på fritids fram till midsommar och sen ska jag bada och leka så mycket det bara går : )

 



Jag på skolavslutningen.

Maria fick en present för att hon var så snäll åt alla, vi klasser fick rösta och jag röstade på just Maria !!!

Igår var vi till mammas kusin som tog studenten, det var kul ! Tycker att mammas kusiner är fina, dom hade snygga halsband och det tyker jag är snyggt på killar.

Dom heter Martin, markus och Mattias det var Mattias som tog studenten.

 

På skolavslutninen hade jag liljekonvaljer i håret, fröken luktade i mitt hår och då hade jag glömt bort blommorna, gissa om jag undrade va hon höll på med.

 

 

Lykke sover gott i sin nya säng, den låg morfar i som bebis.

 

Nu ska jag leka.

 

Hej då.


Kommentarer
Postat av: Mamma

puss på dig vackra unge, är du verkligen min ???

KRAMAR i massor till dig.

2010-06-12 @ 22:56:07
Postat av: Mormor

Vilken kalaspingla du är! Mormor älskar dig!

2010-06-13 @ 18:19:53
Postat av: Maria

Vad snäll du va som rösta på mig!



När du går i sexan hoppas jag att du blir den som vinner

2010-06-15 @ 17:56:23
URL: http://mariasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0